Polacy coraz rzadziej chodzą do hiper, supermarketów i małych sklepów.
- Główną przyczyną tego typu zachowania jest oczywiście inflacja — podkreślają eksperci. Ale dodają też, że nie bez znaczenia jest oszczędność czasu, jaki klient musi spędzić między półkami.
To także efekt tego, że Polacy w poszukiwaniu oszczędności zwrócili się w stronę ofert promocyjnych, jak i towarów pod markami własnymi sieci handlowych, a te najczęściej występują właśnie w sieciach dyskontowych.
Coraz bardziej też popularne są parki handlowe, gdzie tez można liczyć na niższe ceny i łatwość dostępu produktów. Poszczególne sieci handlowe występujące w parkach dodatkowo kusza klientów promocjami.
Okazuje się bowiem, że dzisiaj aż 90 proc. Polaków aktywnie szuka promocji. Ale sprzedawcy o tym wiedzą i zmniejszyli ich liczbę.
- Dziś promocja nie jest jedynie atrakcyjnym dodatkiem czy też dodatkową zachętą do zrobienia zakupów. Oferty promocyjne stają się elementem koniecznym, a wręcz decydującym o zakupach. W dobie wysokich cen coraz częściej zdarza się, że o składzie naszych koszyków oraz wyborze sklepu zadecyduje w znacznej mierze dostępna oferta promocyjna – podkreślają specjaliści.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?